2024年5月8日星期三

管理員
最常發言的成員
 2天 
乞衣你好多野隱瞞喎!Sa之前同某個明星一齊點解你唔公佈?不過算啦你連老鼠風都驚🤣
所有心情:
11
20個回應
讚好
回應
傳送
所有回應

Candy Kaka
最常發言的成員
明星?真㗎?之前入去見過打手無聊講過一堆名。佢視而不見,但係咪真係堅㗎?
Wong Sindy
作者
管理員
+1
Candy Kaka 真!佢有影過佢條仔送野比佢
Candy Kaka
最常發言的成員
Wong Sindy 😟你見過? 😅😅咁又會睇得上眼條L 乞兒?
Candy Kaka
最常發言的成員
Wong Sindy 你喺邊度搵㗎?張相係咪真㗎?係咪真係貪慕虛榮送包包呃人錢?
Wong Sindy
作者
管理員
+1
Candy Kaka 佢之前WS我
Wong Sindy
作者
管理員
+1
Candy Kaka 睇得上佢。。。d錢
Candy Kaka
最常發言的成員
Wong Sindy 16?就算佢之前話100,雖然乞兒我唔信佢有咁多錢,課金都講到出口,Sa Sa有明星追,使乜睬佢
就算真係老千都唔會呃佢啦,日日對住佢咁嘅樣!🥴🥴貪佢長過6cm咩😹😹😹
Joyce Cat
最常發言的成員
明星?當真?二打六明星?
哇!有興趣知呀!
Wong Sindy
作者
管理員
+1
Joyce Cat band仔😆
Candy Kaka
最常發言的成員
Wong Sindy 紅唔紅㗎!我哋識唔識㗎?講出嚟有冇人識嗰啲先!之前有人做直播嘅時候見過有人打咗一拃名,睇完切應該俾條黑衣自卑心作祟刪除咗😆😆😆
Joyce Cat
最常發言的成員
Wong Sindy SA E 張相比乞衣尋晚po左出黎喎~有成50歲😨
4
Trara Wong
Joyce Cat Sa E 話係周X豐,但我上網check過,無可能
Candy Kaka
最常發言的成員
Trara Wong 周x賢?點會豐?差好遠😍😍😍😍
Trara Wong
Candy Kaka 係呀,我都覺得無可能
Trara Wong
Sa E唔可信,我呢排睇哂無糧軍師啲Channel, Sa E似係用重濾鏡P圖扮微信女去坤隻方面錢,所謂前男友應該都係作架,周國X已結婚好奈,有两個仔女
Candy Kaka
最常發言的成員
Trara Wong 本人周生fans,周生都係新西籣長大😅
,佢冇仔,3個都係女😀⋯⋯
Trara Wong
Candy Kaka 我上網睇咋,以為周生同嗰個利嘉X結過婚離婚,後來又結過生左两個小朋友
Candy Kaka
最常發言的成員
2月望Sa Sa 公開FB戶口名時有,仲有照片celebrate認識左十幾年嗰種FB post,得我今晚望望佢地band房d相,有就cap出嚟
Candy Kaka
最常發言的成員
Trara Wong 不過就算正常都唔會鐘意條7黑衣😹😹
Trara Wong
Candy Kaka 真係惡啃,有錢我都未必制,但唔知點解咁多女朋友😰

沒有留言:

發佈留言

什麼是“灰洞”?

什麼是“灰洞”? 它是愛因斯坦廣義相對論中重力方程式中的一個解。在此方程式中有兩種奇點的解,一種是“黑洞”,它只能進不能出;另一種為“白洞”,只能出而不能進。1975 年,物理學家史蒂芬. 霍金 (Stephen Hawking) 發表了黑洞可能“蒸發”的理論,因為黑洞事件地平面...