2024年7月9日星期二

[轉貼] Illuminati 操控下的 音樂行業




  • 瀏覽: 5,229
  •  
  • 回覆: 21
http://www.youtube.com/watch?v=-iDq0Tdja4A


呢段片較長, 約2小時, 仲要係英文, 但我希望各位能花時間睇睇.

段片係講及 Illuminati 如何藉音樂向人們洗腦, 威迫歌手及創作人, 還涉及很多 Illuminati常用的 命理學 (Numerology ), 例: 9-11,   及Michael Jackson 為什麼被謀殺等等.

謝謝觀看 !進入香討影片區



Stay
Ancient video but thanks for the upload anyway.


我想做呢個題GE中文版好耐...不過懶


[隱藏]
原帖由 hiofongtam 於 2012-3-24 12:41 PM 發表 
我想做呢個題GE中文版好耐...不過懶
支持! 希望有日可以睇到!






睇左成段VEDIO,無錯,佢講左好多重覆出現既歌詞,
RAINMAN我真係唔知係咩,至於ILLUMANTI,DEVIL個D,
係歌者知道呢件事擺佢入歌詞渣WO,佢就咁就斷章取義話人想洗腦,共濟會好耐以前已經有人講啦.
個標誌又係,攞黎做FASHION SYMBOL又話人想洗腦,又唔見個個MV都有,佢又講到出名既都係佢地既人咁.
之後到MJ,段VEDIOINTERPRET既野又係發揮自己小宇宙?佢D動作你講咩都得,打爆納粹,好正常,
666,好牽強,就算係真,都好正常,KKK,係3K黨?洗咩將D K加埋咁煩啊.ROYAL,指有錢佬,貴族,好正常.
佢點解死的確有陰謀論,但係咪關ILLUMANTI事,又冇真接證據.
段VEDIO好心D黎睇,個製作人只係唔知頭唔知路,主觀咁睇成件事,人地想諷刺資本主義啊,唔係反共濟會,OK?
壞心D黎睇,係妖言惑眾.

我講得有問題既,請指教,我係樂意理性討論.

[ 本帖最後由 骷髏熊熊 於 2012-3-24 04:07 PM 編輯 ]



我好耐之前就睇曬全集
雨人 應該唔係指撒旦 佢片有有一段係介紹緊果個惡魔
我自己經常搞亂撒旦呢資料 囧

你話好牽強 其實係一個心理反應黎
姐係媒體經常出呢D 你們會覺得 喔 無咩野姐 成日都見
其實你潛意識慢慢就會比佢D 秘密音樂同文字影響左
GAGA D歌點解愈來愈多人迷上 已經係一個例子

佢地GE作風 I MEAN 光明會 美生 好鍾意係圖案 賦入一D意思
仲有媒體係最受影響人類思維GE工具之一
SO 利用大明星都唔出奇



原帖由 pesbro 於 2012-3-24 04:28 PM 發表 
我好耐之前就睇曬全集
雨人 應該唔係指撒旦 佢片有有一段係介紹緊果個惡魔
我自己經常搞亂撒旦呢資料 囧

你話好牽強 其實係一個心理反應黎
姐係媒體經常出呢D 你們會覺得 喔 無咩野姐 成日都見
其實你潛意識慢 ...
我冇話成日都見個隻眼,但係歌手因為知道共濟會,之後擺係自己藝術到同比共濟會指使係兩回事.
BTW,我知共濟會係現實中存在,但係並冇證據話佢控制曬媒體,至少未黎到亞洲.



[隱藏]
即使係知道 都無理由將光明會/mason 寫係著歌到
我唔明 我地點解可以將光明會or某d組織 放入音樂到去抒情 任何野
除非係有目的 例如 故意要人關注
證據就係係每種媒體ge細節中搵到
亞洲無?? 香港一定有
但中國內地 一定唔會比佢地影響到 華人/東方人根本唔會受佢地果套



好似HOCC隻光明會,都唔係講緊光明會,
只不過係比喻同性戀者應該反抗.
呢樣係黃偉文常用既比喻手法,金剛經都係,
呢種手法成日都出現.



首先我們要知道, 這些 歌詞 或 圖案 主要focus 在人的 潛意識(subliminal) 果度,  同你平時 睇電視 同 聽音樂 果d完全唔同, 情況就好比一秒有24格 飛林, 只要有 其中一格 係有隱藏信息的話, 你既subliminal 便會接收, 而你郤完全不知道 你曾 看到這個信息,  正如片中所說, 很多時這些信息是在 一些 快速閃爍 的畫面中出現的, 憑肉眼根本看不到.

如你沒有看這片, 你大概也不會知道那些歌詞的存在吧 ? 但不表示你的subliminal 也接收不到, 只是你不知道擺了, 片中亦提到, 那些例子只是冰山一角, 由於片長關係, 他們不能全呈現給你看 !!

就算歌詞上沒有, 也不代表沒有任何信息, 他們可把那些隱藏信息以另一頻率傳給你, 你憑肉耳聽不到, 但你的subliminal 聽到了, 情況就好像 為什麼有些聲音我們聽不到, 但有些動物郤聽到
!  這正好解釋了某人兄所說 "又唔見個個MV都有" .

他們的目的很明顯, 就是想令人們對 New World Order / Satan / Illuminati 的接受 提高, 因你對他們不再感到陌生, 即使你從來沒有接觸過 (這只是你一廂情願的想法), 因你的subliminal 已多次接觸他們.



至於michael jackson 既mv, 無錯, 佢d動作同signal 你點解都得, 但我們必須要知道, illuminati 對 numerology 和 symbology的重視, 我不知道那位仁兄有沒有看到關於 9-11 那段, "11"這個數字 於9-11 中出現了多少次, 難道這全都是巧合 ? 為什麼很多音樂名人都是 在 25號死 ? 一下子使死3個 ? (2+5=7, (2+5)(2+5)(2+5)=777 ), 全都是巧合 ?

我們要知道 很多國旗上 (如聯合國, Nato, 中情局, NASA)的標志是有意思的, 我所說那種意思, 不是教科書告知你的那種.
鴿子是象徵 自由 (Freedom), 但這只是對我們來說, 對illuminati 來說則相反, 看看 美國的自由神像, 再看看現今美國人的所謂 自由吧 ?

因為我們對這些東西不理解, 所以經常以為這些只是 "巧合", "沒有意思的小圖案", 我們會說 : 傻子, 這只是數字擺了, 什麼777 ?沒有任何意思的, 別做夢了, 有時間去炒樓炒股票弄點錢不是更實際嗎?

真相又是如何呢? 我們是否要 以過往的那種 自以為是 的心態 生活, 直到有一天, 我們的子孫已生活在 demon 之下呢 ?



咁你接受左咁多次共濟會洗腦,又唔見你接受佢既?
我只係知共濟會並冇對呢件事有回應,亦冇用佢隻手遮天既能力去毀滅消息.
段VEDIO所講既巧合,好似名人死亡咁,真係唔係咁多,佢每逄25號就計,姐係得1/30左右既機會率,所謂名人,
你識唔識得曬佢地咁多個?係演藝既人多不勝數,得幾個識,之後LIST出黎個D就當係了.
佢有冇用其他好似閃爍影像,超高頻聲音個D野我唔能夠肯定,相反你都唔可以,所以D VEDIO講既野係堅既?
聽曬佢地既解讀?
我自己就覺得社會一定有一個腐敗者,擁有無上權力,有共濟會呢類組織無可避免,有都冇法子推翻.
要做既係認清自己目標,認清金錢本質,唔係個個唔信共濟會既人都係信奉金錢為上既原則既,
有強姦,冇焗賭,想清楚做人既目標,退一步就可以行番出黎,邊有咩控制?



[隱藏]
聽講EMINEM對抗緊光明會


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]








Ad 

沒有留言:

發佈留言

什麼是“灰洞”?

什麼是“灰洞”? 它是愛因斯坦廣義相對論中重力方程式中的一個解。在此方程式中有兩種奇點的解,一種是“黑洞”,它只能進不能出;另一種為“白洞”,只能出而不能進。1975 年,物理學家史蒂芬. 霍金 (Stephen Hawking) 發表了黑洞可能“蒸發”的理論,因為黑洞事件地平面...