Jean Paul

你地當我傻仔呀?叫我開你地全名出post,你地食人血食頭,消費死者,大把錢,容乜易比你地搵律師告到我甩褲㗎?
所有心情:
16個回應
讚好
回應
所有回應

Jay Ku
邊個辣著你呀
作者
Jean Paul
Jay Ku 有飯食就做契弟, 我同個女仔叫上官嘅人去游水, 人地話唔識圖中人嘅, 竟然比圖中人叫個女仔食屎, 打埋電話嚟.
未提供相片說明。
Jay Ku
Paul Jean 善哉善哉
Kiko Tsang
我以蘭花二代目叫你收聲呀~再亂講野就開你波~
沈四海
Kiko Tsang 嘩嘩嘩…禁人發聲,搞乜鳩好似19古惑仔咁嘎?😜😜
Kiko Tsang
沈四海 我只想兄弟唔好出事~見諒~
沈四海
Kiko Tsang 講笑啫,我一嬲口臭兼衰格、專恰陷家鏟
Kiko Tsang
沈四海 我知四海哥為人~但佢冇你說的強我咩環境下都要保佢安全~見諒😥😥
沈四海
Kiko Tsang 你隻馬騮
Kiko Tsang
轉世猴王係咁啦~😅😅😂😂
作者
Jean Paul
轉世猴王, 我得罪人多, 好易連累你.
Kiko Tsang
Paul Jean 波仔我怕你就唔保你~😥😥
作者
Jean Paul
我講左三年多,乜事都無。
沈四海
DKLM其實有乜咁大件事啫!講撚到鱷魚同我夾埋殺咗人咁!佢老母個仔,我地唔講佢就唔使死啊?我都唔撚知有人病入膏肓吖(唔止我一個唔知)!逝者唔係乜撚嘢公眾人物,社會名流,無人會好貼身關注佢生老病死,呢個係人之常情。
作者
Jean Paul
沈四海 其實我唔想理魯表嘅嘢, 不過一見到細咪哥個名就聯想起魯表, 因為魯表個經常出現喺細咪哥旁邊.
作者
Jean Paul
沈四海 我都係嗰句魯表嘅事,唔關我事,我只係見過一次!