Jean Paul

本來去游水, 我無問過Kiko 有邊個會去, 去到西貢見到佢地, 跟住去食早餐, 已經講到明. "同我去玩, 你地好大鑊, 因為你地熟"唔夠薑" 嗰邊嘅人, FB唔好tag我."
係你地話唔緊要, 你地tag 左我, 我已untag. 游完水去食嘢, 你地收到是非嘅msn , 我話唔好理. 但食食下飯一個已封鎖好耐嘅人, 打電話嚟鬧我, 鬧我身邊嘅人, 問佢點解要鬧人, 又唔識答. 可能係有組織地指使佢打嚟鬧人🤔, 或者可能係同我一樣衝出嚟柒🤣, 我立即通知你地有權自己選擇朋友, 但如果你地keep contact 佢地, 我唔會再出嚟. 所以呢班所謂同路人只係一班欺善怕惡嘅懦夫.
我依家揭露呢班人嘅真面目, 而你地選擇唔理或歸邊, 我真係Fucking Care. 因為本身就無朋友嘞, 呢兩年新相識嘅都係出賣我嘅賤人.
所有心情:
21個回應
讚好
回應
所有回應

Kiko Tsang
你題我仲咩??你勇過我??😂😂
作者
Jean Paul
Jay Ku 做左嘢,你做過咩?
Kiko Tsang
波仔你真係去睇下醫生啦~😥😥
作者
Jean Paul
Kiko Tsang 你要睇醫生,我比佢地攪,你仲走去道歉。
作者
Jean Paul
Kiko Tsang 你喺谷度叫我唔好開魯表名。跟住我揭露我對魯表嘅態度同睇法。明未?洗唔洗cap圖?
Kevin Lo
Paul Jean 好想知你對魯表有咩睇法。我覺得佢哋成班人都麻麻地。好多毫無主見,有一個就過氣有錢同古惑佬,依家乜都冇,仲成日痴飲痴食,要人哋叫佢大哥
作者
Jean Paul
首先請死者嘅朋友唔好再消費死者, 不要再以死者嘅名義出任何post, 消費死者.
12年到15左右,高登討論區有個叫魯表嘅人,當時佢就係好似仇思達咁,乜人都屌,又反黃又反蕭,不斷出post。自從本土派興起,我咁啱見到一個叫魯表出現喺本土派嘅人中間, 成為話題,我已經唔撚鐘意佢。因為我有朋友出席過同人飯局,因為爆出joel 包攬光明仔同隊長嘅支援活動嚟搵錢,而得罪班所謂同路人,包括Joel 同姜。而我問到魯表呢個人時,我朋友嘅睇法,係挑釁離間。我再上高登望一望,魯表個acc已消失。Facebook出現一個魯表,非常撐本土派。我自己嘅睇法就係要遠離佢。
後來才出現佢地同鱷魚反面,但始終我都未見到佢真人, 我都無理過, 我已經無出席過任何同路人飯局。
近排本人只見過魯表一次,只係泛泛之交. 佢死後見到FB洗版, 一班所謂同路人在歌頌死者嘅偉大. 我選擇無出聲, 但係睇唔過眼嘅, 我無出聲, 當時我怕影響到我啲朋友. 有兩個所謂同路人問過我會唔會出席死者嘅喪禮, 我講左佢嘅喪禮唔關我事!
但呢班所謂同路人嘅, 攪我已攪足三年幾, 死者又唔係我朋友. 我依家忍唔住出聲, 因為佢地不斷攪我. 就係要借揭露佢地點樣利用死者達成佢地嘅目的同自High, 我唔會理其他人問我點解要提死者, 我點樣不敬. 就係因為死者係你地所謂同路人嘅朋友. 但我唔會對佢不敬, 我只係想阻止一班所謂同路人繼續為非作歹.
作者
Jean Paul
The Duke 尋晚
未提供相片說明。
Kevin Lo
Paul Jean 麻煩的一班人
Kevin Lo
Paul Jean 魯表有幾偉大呀?痴孖根!
Jay Ku
The Duke true
Jay Ku
The Duke 老表9西一個 同本土力量 嗰個 癲佬差唔多
Jay Ku
Paul Jean Kiko Tsang 點解需要同嗰班 不知所謂嘅人道歉呢? 其實佢死咗 咁又點 ? 要講咪講囉 使撚畀面佢呀
Kevin Lo
你講得啱
作者
Jean Paul
淆底就淆底啦,你退谷,你自己玩飽佢。
Kiko Tsang
Paul Jean 人地個谷講行山游水~你係咁放尐自己社運是非冇野呀你~
作者
Jean Paul
Kiko Tsang 你唔知魯表係咩人?我咪放左出嚟啦!
作者
Jean Paul
Kiko Tsang 你自己嘅谷打字話澄澄依後唔會同你出。洗唔洗我cap圖?
Kiko Tsang
關人地個行山谷咩事~咪柒啦~要講同其他人講~我唔理是非的~
Kiko Tsang
請吧~所有問題你題我答~
作者
Jean Paul
Kiko Tsang 睇醫生啦你,你自己喺谷喥問我架,咁大個FB,有咩唔可以公開講?