2024年5月12日星期日

管理員
最常發言的成員
 23小時 
唐X琪 (小公主)
請問我得罪你啲乜嘢?
你之前係我群組鬧人地娘親
你自己同人地結下仇
你既野我已經冇回應
仲有你之前個台比人投訴根本唔關我事
我唔知你係群組係俾阿水啲打手撥火定係點樣
每個人都有自由意志
我群友見你係吹花我先出聲話你
我完全係冇叫過任何人去回覆你
唔該你唔好一直上網刷存在感
而且為左擦鞋!乜嘢話你想畫花我塊面
我聽日約左我條仔出街唔得閒
我後日就去警署同埋報私隱專員公署
大家聽下評下道理
佢自己有妄想症無所謂
之前先話我迫佢對付阿水
扮到好慘又話自己要湊仔
其實最得閒係佢最搞事係佢
你以前條仔跟豬記阿!
得!我會叫人搵你唔洗理搵人畫花我塊面🤣
仲有你之前揾我和解
出賣阿Sa啲雨音
叫我del曬啲po
你唔夠幾日已經有出番來挑機
幾百隻眼睇倒
仲有!你自己同阿們傾電話同佢講你之前做夜總會,講真冇人歧視你!喺你做埋啲下三流野,先會比人歧視!點解你幾條仔都系老童!你自己申請。
所有心情:
13
36個回應
讚好
回應
傳送

沒有留言:

發佈留言

什麼是“灰洞”?

什麼是“灰洞”? 它是愛因斯坦廣義相對論中重力方程式中的一個解。在此方程式中有兩種奇點的解,一種是“黑洞”,它只能進不能出;另一種為“白洞”,只能出而不能進。1975 年,物理學家史蒂芬. 霍金 (Stephen Hawking) 發表了黑洞可能“蒸發”的理論,因為黑洞事件地平面...