2024年5月12日星期日

匿名成員

1天 
原來無良乞衣水為咗溝女,除咗會出賣女觀眾私隱外,仲會用平時直播個Mon熱情表演打灰機向對方示好😂令對方覺得自己好「特別」
可能是 1 人的圖像
所有心情:
13
9個回應
讚好
回應
傳送
所有回應

Zephyr Ma
最常發言的成員
好嘔心🤮
喜怒哀樂An animated yellow left hand with thumb up.貼圖
Joyce Cat
最常發言的成員
Overly dramatic
Pocari Sweat
最常發言的成員
大佬,有咩得罪你嘅,你開句聲,我改,你post呢張相懲罰我地,好狠心,應該今晚會又惡夢 🙏🏻
5
Wong Sindy
管理員
最常發言的成員
Pocari Sweat 好似有片!Sa姐未出😁
Pocari Sweat
最常發言的成員
Wong Sindy 嘩,咁真係好正下,好彩你提早講聲,呢個心理準備都真係要花好多時間下,畢竟水大哥個樣貌咁出眾,柒黑中嘅懵卵咁,唔做足心理準真係會有心理陰影,我而家行街見到麥方包都已經諗起水大哥🤡
Wong Sindy
管理員
最常發言的成員
Pocari Sweat 我每日訓醒都等緊條片!我要轉去各大基佬群🥰
2
Pocari Sweat
最常發言的成員
Wong Sindy 原來你就係愛神邱比特準備幫水大哥尋找另一半❤️
Mandy Yuen
喂呀 。我食緊早餐呀
2

沒有留言:

發佈留言

什麼是“灰洞”?

什麼是“灰洞”? 它是愛因斯坦廣義相對論中重力方程式中的一個解。在此方程式中有兩種奇點的解,一種是“黑洞”,它只能進不能出;另一種為“白洞”,只能出而不能進。1975 年,物理學家史蒂芬. 霍金 (Stephen Hawking) 發表了黑洞可能“蒸發”的理論,因為黑洞事件地平面...